Vzniku společnosti CarnoMed, s. r. o. předcházela dlouhá historie. Historie skupiny zajímavých lidí, kteří objevili něco, co je natolik upoutalo, že se rozhodli rozeslat to i do světa! Něco, co je okouzlilo natolik, že se rozhodli spojit své síly a využít všechny dostupné prostředky k tomu, aby s tím oslovili širokou veřejnost.
Začínal jako internista s atestací. V letech 1996-2012 pracoval jako chirurg v Národním ústavu srdečních a cévních chorob, a.s. na Klinice srdeční chirurgie. Byl při zavedení nové operační techniky implantace mechanické podpory srdce, byl zakladatelem a prezidentem 1. nadace srdeční chirurgie, zakladatel Společnosti robotické chirurgie na Slovensku a její první předseda. V letech 2016-2018 byl ředitelem Výzkumného ústavu dětské psychologie a patopsychologie. Už sedmý rok se věnuje aplikaci umělé inteligence v medicíně a práci s CME /Eri jako expert na Komplexní medicínskou expertizu. Dlouhodobě se také věnuje zkoumání účinků karnosinu.
Pracuje 15 let jako obecná lékařka pro dospělé.
V minulosti se věnovala i EAV diagnostice. Získala certifikát pro práci s přístrojem KARDiVAR - na analýzu variability srdečního rytmu. Ve své praxi upřednostňuje celostní přístup k pacientovi.
Zdravotní sestra v ambulanci CarnoMed, s.r.o.
Má dlouholetou praxi ve specializovaných ambulancích zaměřených na vnitřní lékařství.
Narozená v Martině, vyrůstala a studovala v Bratislavě. V roce 2006 se jí narodil syn Ilja, kterému bylo diagnostikována PAS - pervazivních vývojová porucha. Hledání řešení dovedlo Manon k MUDr.Kučerovi. Následně se podílela na vzniku společnosti CarnoMed, s.r.o. a v současnosti sdílí své zkušenosti s dalšími lidmi.
Je otcem Ilji. Po tom, jak viděl účinky karnosinu na vlastní oči, rozhodl se založit společnost CarnoMed, s.r.o. pomoci tak i jiným.
Manažerka zákaznického centra společnosti CarnoMed, s.r.o.
má několikaleté zkušenosti na pozici obchodní manažerky v České a Slovenské republice. Zabezpečuje logistiku zákaznického centra, kontakt a komunikaci se zákazníky.
Zákaznické centrum
Má na starosti kontakt a komunikaci se zákazníky, vyřizuje objednávky a reklamace.
Zákaznické centrum
Má na starosti kontakt a komunikaci se zákazníky, vyřizuje objednávky a reklamace.
Operátorka zákaznického centra
Zabezpečuje telefonickou komunikaci se zákazníky, eviduje požadavky volajících, přijímá objednávky a poskytuje všeobecné informace.
Newsletter
Odebírejte informace o novinkách a akcích